Drömmen om torson

Ska på marknadsmöte, tyvärr inte i Turning Torso (damn!). Drömde om min favoritbyggnad i helgen (åh, denna trista helg!). I drömmen hade jag flyttat tillbaka till Stockholm, och upptäckte att det byggts en kopia av mästerverket i närheten av min lägenhet. Men jag var inte alls nöjd. Jag längtade tillbaka till originalet. Separationsångest? Ja, som alla som känner mig samt läser min blogg vet så är jag ju väldigt sentimental. Vänta bara en månad så får ni se. Sen ska jag ju sammanfatta året också, det kommer ju bli spännande!

Annars bjöd helgen på en dos framtidsångest, och den var inte mild. Tack Ann-Sofie för att du räddar mig om och om igen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, faktiskt. Det är alltid du som får höra mina klagovisor, kriser och ångest. Och jag kan inte lova att det inte blir mer. Men jag hoppas att du inte ska behöva min hjälp någon gång.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Anonym

puss på dig!! =o)

2006-11-28 @ 17:09:16
Detta sa: Anonym

(pussen var från ankan)

2006-11-28 @ 17:09:48

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks