Det kanske finns hopp i novembermörkret

Jaha, då var den vänskapen slut. Jag börjar alltmer stärkas i min tro på att män och kvinnor inte kan vara vänner. Besviket. Vi var ju verkligen bra vänner. Suck. Men nu har jag gjort vad jag borde ha gjort för längesen.

Det känns lite bättre idag. Men konstigt att inte höra av sig. Inte alls mer. Att vi inte är vänner. Det ger lite perspektiv på saker och ting.

Ikväll ska jag titta på Borat och gaska upp mig lite. Veckan har börjat bra annars, Köpenhamn igår, idag tillbaka på redaktionen, har fått positivt svar på en jobbansökan jag skickat. Det kanske finns hopp för ett framtida liv ändå. Och Stockholm var vackert kallt i helgen.

Molnen flyger förbi Turning Torso. Kanske finns det hopp ändå.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Emma

Åh, vad avundsjuk jag blir på dig som ska se Borat! Skulle gärna se den igen, två timmars konstant skrattande är precis vad jag behöver just nu. Ha så kul!

Detta sa: Madelene

Emma, du får följa med om du vill :)

2006-11-14 @ 15:23:40
Detta sa: Emma

Åh, tack. Men nu har du väl redan varit... vad tyckte du...??

2006-11-16 @ 14:09:13
URL: http://emmaskulturblogg.blogspot.com
Detta sa: Madelene

Jovars. Jag skrattade mycket mycket, men jag hade nog (efter dina lovord :)) väntat mig lite mer. lite mer politik i det än vad det ändå var... men kul var den.

2006-11-17 @ 10:55:21

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks