Upptäck mina händer, please

Åh, jag gillar nya TV6! Kollar just nu på ett gammalt Seinfeldt-avsnitt, ett avsnitt som jag kommer på faktiskt har etsat sig fast i min hjärna. George blir upptäckt som handmodell, vilket jag sen jag såg det för flera år sedan också... att bli upptäckt sådär. "Åh, du har så fina händer, kan du inte vara handmodell för oss?" Att någon lägger märke till sånt.

Nu blir det TV3 lite halvt. Fast just nu är jag mest intresserad av datorn. Kvällsplugga lite kanske? Nja, det är ju en dag imorgon också. Jag vill läsa ut Daniel Sjölins Personliga pronomen nu, men jag har efter hälften av boken inte riktigt kommit in i den ännu. Den är genialisk, men jag gillar den inte riktigt. Och jag har så många andra böcker som väntar i bokhyllan, dels mina egna, dels lånade; Kajsa Ingemarsson, Anna Maxted, Michael Chabon, Bengt Ohlsson, Joseph Heller och Elfriede Jelinek, och det är bara de lånade. Oj, vilken namndroppning det blev nu, återstå att se om jag gillar dem eller inte. Synd att Boktipset.se inte är igång ännu.

Nej, nu är det snart dags för TV8 som vanligt. Var det idag Martin Rolinski skulle dyka upp hos Virtanen? Han är ju så söt!

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Haha, jo det är grymt kul:). Men handavsnittet i Vänner gillar jag nästan ännu mer. Du vet när dom är i Las Vegas och Joey hittar sin "Identical hand twin" och får för sig att de kan tjäna pengar på det. Moahahahaha.

Detta sa: Maddis

ja just det, det kommer jag också ihåg. haha :D

2006-05-16 @ 09:35:30
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks