Tänk inte på det för mycket

Det känns lite bättre. Lite. Om jag inte tänker på det för mycket. Huh. Otroligt läskigt. Malmö...

Strage har visst klippt sig lite. Kollar på Studio Virtanen. Battle mellan mediepanelen och poppanelen ska det bli snart. Jag hejar på den sistnämnda. Gillar inte Leo och Isobelle.

Är lite trött. Nu ska jag stänga av datorn. Det känns som om dagen varit alldeles för lång och... för mycket.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Hej gumman! Malmö alltså - vilken av platserna blev det? Bra att det känns bättre iaf, och allt löser sig nog.Och som sagt du kan ju alltid hyra ut lägenheten till nån från JMG så blir det rätt tidsperiod också. Själv är jag alldeles till mig efter kvällen (checka bloggen så fattar du ;P). Men ha det bra nu så ses vi på lördag, ska bli superskoj!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks