Sorg. Eller jag vet inte.

Fick inte praktikplats på P3. Jag var där förra veckan på intervju, men jag nämnde inte det i bloggen, eftersom det bara blivit jobbigt om det inte blev nåt. Och det blev ju inte nåt. Men jag är glad att jag fick en chans. Det var nog den svåraste intervjun jag nånsin varit på. Huh. Jag är så ovan vid att få nej när jag väl kommit på intervju - jag har inte varit på så många intervjuer (fast åjo, nu börjar de bli rätt otaliga), men de flesta jobb har jag fått. De tycker väl att jag är så trevlig, det sa i alla fall min chef på Slottet. Tydligen kan jag spela teater i alla fall. Nej, men anställningsintervjuer är alltid konstiga, känna som man alltid måste ljuga lite.

Ja, nu återstår en plats kvar. Vet inte om jag ska ringa dem själva och fråga. Orkar inte vänta längre.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks