Självgoda tankar från en person som kallas hon

"It's funny how all this goes by, blame it all on her, this person called she. But I guess it shows... it's all about me..."

Elin Sigvardsson är underbart bra. Går omkring i lägenheten och lyssnar på henne, borde egentligen göra mig i ordning, ska ju ta mig över hela stan, till en
förort där uppe i norr, det är ju födelsedagsfest! (Och så blir man väl påtvingad lite schlager också, men värdinnan lovade att det går att komma undan, så jag hoppas det). Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det blev inget nytt linne igår, jag rörde mig inte i de delarna av Stockholm. Så jag får plocka fram nåt ur garderoben.

Kanske borde sova lite innan jag åker, jag är lite trött. Uppsats idag. Jag upprepar; det här kommer bli stort. Nu hoppas jag att vi kommer få lite publicitet också. Jag är så otroligt självgod. Men det här kommer bli nåt. Stort.

Popaganda snart. Bra förfestfödelsedagsfirande. Och jag kommer hinna se de flesta av de artister jag vill. Det är stort i år. Tycker det är lite tråkigt när det blir för stort (det är indieblodet i mina ådror), men det är ju samtidigt kul med mycket folk. Ös. Jag återkommer.

Det finns en del underbara busschaufförer ändå.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

åhh önskar att jag oxå kunde gå på popaganda

2006-05-22 @ 10:58:08
Detta sa: Anonym

åhh... Elin har du fått av mig! Det vet jag!
Vad mycket bra musik jag har då!
/malin

2006-05-22 @ 13:48:19

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks