Popaganda imorgon

Andra dagen på jobbet. Fortfarande kul. Vi får se hur det känns om några veckor... Hörde lite roliga saker som hänt idag. En i alla fall! Men det tänker jag inte blogga om.

Nåt jag tänker blogga om är dock Popaganda, som börjar imorgon och pågår till lördag. Förfest till min födelsedag, som jag tidigare benämnt det. Mycket att se, missar tyvärr The Kid, som spelar imorgon klockan 16.00. Visserligen sett dem förut på Arvika 2005, men då var de också väldigt bra! Men jag hoppas jag hinner dit till Peter, Bjorn & John. Sen följer kvällen med I'm from Barcelona, Lacrimosa och Mew, men det blir nog mer. Fredag blir det bland annat David & the Citizens, Emil Jensen, Frida Hyvönen och The Embassy. Lördag, The Tiny, Sophie Rimheden och Shout out Louds. Det ska bli kul. Träffa lilla Kaisa. Som tog körkort idag! Grattis! Men ta kortet på första uppköret, vad är det? Man ska ju missa en gång!

Sitter och halvtittar på
Studio Virtanen, det är sista programmet för säsongen. Snyft. Vad ska jag nu titta på? Och när börjar Rome? Och Håkan Hellström är fortfarande väldigt söt...


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks