No no... much to do

Usch. Jag tror jag håller på att bli förkyld. Har ont i halsen, det började redan igår. Tänkte gå och träna ikväll, men det blir nog inget. Kanske imorgon om det känns bättre. Proppar i mig massor av de där pillrena jag fått av största storesystern. Det kanske hjälper...

Annars har jag tonvis med saker på axlarna nu känns det som. C-uppsatsen, med bland annat en intervju imorgon (den i tisdags ställdes tyvärr in) och mer transkribering på det. Hemtentan i
Kvinnor i antiken. Den är svår. Svårare än deras hemtentor brukar vara. Tjejmiddag på fredag. Sen ska jag ha lite tjejer från klassen här på onsdag, om en vecka alltså. Men det är klart, de två senaste punkterna är ju bara kuliga! Men jag måste städa klart lägenheten innan dess (och kanske städa det jag gjorde häromdagen igen) och laga mat till på fredag. Fast det är ju kuligt det med, jag har börjat digga matlagning. Fast jag gillar inte riktigt att laga till andra, de kan så lätt tycka att det inte är så gott...

Nästa vecka har jag utbildningsdagar för mitt kommande jobb på Stockholms slott. Jag var förresten där idag, kom på att vi innan vi börjar ska gå på tre visningar. Så idag avverkade jag Museum Tre Kronor, det var fint. Tänk att slippa betala för att gå på museum, istället få betalt!

Well well, nu måste jag fixa lite. Mina föräldrar kommer strax hit och hjälper mig sätta upp lampor. Måste ju bädda innan dess!!!


"No no
You won't go wrong no
Oh no
It pays to belong"
The Embassy, "It pays to belong"

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks