Kämpigt med teet

Ännu en helg borta. Men den har i alla fall varit effektiv. Och det här med uppsatsen känns riktigt bra. Jag tror att det kommer bli stort. Den kommer få genomslag. Det är ett ämne som berör. Känns riktigt bra...

Vet inte om jag ska gå och lägga mig eller vart jag ska ta vägen. Vet inte om jag är trött. Druckit för mycket kaffe och te idag. Men
Twinings Apple, Cinnamon & Raisin-te är gott! Jag upptäckte det när jag jobbade på Citymail för, hmm, ja det är ett år sedan jag var där senast, så det är väl ett och ett halvt år sen jag började dricka det här teet. Och nu har jag köpt hem det. Vissa ska ju vara snobbiga och inte dricka påste, men för mig funkar det bra. Det är så svårt att få upp lösteet i den här löstesilen, hemma hos Herr O fick jag alltid be honom om hjälp. Och min sil är för stora hål i, den läcker ju ut blad!

Var är alla förresten? Ingen på msn. Och så tycker jag att ni är lite dåliga på att skriva kommentarer till min blogg. Jag ser ju att det är folk som går in och kollar (om ni läser vet jag inte, jag hoppas!), men det är nästan ingen som skriver kommentarer! Jag blir lite ledsen...

"Today was a pretty day
No disappointments
No expectations on your whereabouts
And oh, did I let you go?
Did it finally show
That strange things will happen if you let them?"
The Radio Dept., "Strange things will happen"

cinnamon tea
Gottigt te, tycker Stjärna i min egen värld

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

bjuder du på en kopp eller...

2006-05-15 @ 08:12:42
Detta sa: Maddis

nja, det är ju så gott så jag vill ju ha allt själv! Men okej då.

Detta sa: Anonym

hej du..gottigt med gott te själv har jag inte druckit te på länge ska nog gå och ta mig en kopp nu. Jag sitter och lyssnar på håkan han är så underbart bra..åsså längtar jag till sommaren när vi ska på winnerbäck har ankan köpt biljett??pussssss

2006-05-15 @ 09:29:11
Detta sa: Maddis

huh, det är inte svårt att föstå vem det är som skriver... hihi.. Ja, ankan har nu köpt sin biljett (vikken tur att vi avbokat ;) )

2006-05-15 @ 11:53:56
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Luna

Tuff bild!

2006-08-06 @ 23:04:15
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks