Happy birthday, dear Star

Min födelsedag. Ingen som sjöng imorse, men mina kompisar väckte mig hela natten med sms och telefonsamtal. Fler ramlade in under dagen, sms och telefonsamtal alltså. Tack älsklingar. Jag saknar er allihop.

Sen kom det lite folk, familjen och släkten alltså. Ganska många människor i en liten lägenhet. Men det funkade. Massa paket, massa kul saker, nästan bara flytta hemifrån-saker, eftersom det var en liten kombinerad födelsedags+inflyttningstillställning. Jag tror folket var ganska imponerade av att jag lyckats koka ihop så mycket mat. De sa i alla fall att det var gott. Sen kan de ju ljuga om det.... Men tack för alla presenter! Men ni... ni glömde sjunga för mig...


Felix och Alexander (den sistnämnda i en tröja som jag köpt)

När alla gått och jag diskat hälften av all disk (ja det är en hel del kvar) tog jag en promenad i parken här i närheten. Med kameran redo i handen. Det var lite kallt, men bilderna blev våriga. 28 maj...


Mina bilder från min park. Våren är i luften. Sommaren är snart här.


Här vill Stjärna i min egen värld bli bjuden på middag!

Födelsedagsbarnet
Födelsedagsbarnet, Birthday kid. Stjärna i min egen värld fyller 22.


"Oh happy birthday, happy birthday
Little Lisa, today is your day
Sing hallelujah, you know they blew ya'
There are too many, candles in your cake
"
Jens Lekman, "Happy birthday, dear friend Lisa"



 


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Största syster

NEJ!!! glömde vi sjunga... men det är ju en KATASTROF! Vi får sjunga i efterskott!
Maten var kanongod! Vi VAR impade! Jag har förresten inget pokerfejs, kan inte ljuga! Kan du maila receptet på pajen med wokgrönt.. inklusive pajdegsreceptet-det var kanongod deg!

2006-05-29 @ 08:24:43
Detta sa: ankan

Tur att jag sjöng lite för dig (även om det bara var lite..)! det är nästan värt en extra present från din familj när en sån viktig sak glöms bort!! ;o) kramiz

2006-05-29 @ 13:08:05
Detta sa: ankan

har du förresten köpt ett soffbord nu??

2006-05-29 @ 13:09:34
Detta sa: Anonym

Yo! Steffi from klassen som vill gratta i efterhand! Din lilla proffsbloggare.

2006-05-31 @ 12:21:36
Detta sa: Maddis

Stefan, va kul att du hittat hit, hur du nu lyckades med det?

Detta sa: Anonym

Åh vad hittar man inte när man surfar runt. Antingen porr eller Madelene. Som nu jobbar på slottet som en slags royalist.

2006-06-01 @ 22:57:08
Detta sa: Maddis

nej nej, jag är inte rojalist, hörru! men det är ett kul jobb! jag kommer säkert bli rojalist efter några månader!

2006-06-02 @ 18:32:59
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks