En dag på Slottet, i solen och snart i parken...

Haft mycket att göra den här veckan, och inte är det slut ännu. Men nu är utbildningen på Slottet i alla fall slut, så nästa vecka går åt framför datorn. Tyvärr. Vill vara ute i solen, vilket jag faktiskt unnade mig idag. Tog lite ledigt från allt plugg på eftermiddagen efter att jag haft de sista lärorika timmarna på Slottet...
 
Och nu övertygade Marie mig om att träffa henne och hennes kompisar i Hornstull, så nu ska jag återigen lämna datorn, dumt egentligen, men men... Jag har nog för mycket i huvet för att kunna koncentrera mig på plugget just nu...


"Och ibland är allting kaos,
och jag blir mörkrädd mitt på dan.
Ibland behöver jag en paus
och är Du hyfsat likadan
kan vi gå vilse genom stan"

Lars Winnerbäck, "En av alla dom"

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks