The waters of Portugal

Portugal, mon amour. Portugal - Mexico, just nu 2-1. Portugiserna har länge varit mina favoriter. Portugal och Holland.

Min gamla mobil, Nokia 3510i, har snart gjort sitt. Den är på upphällningen, om man nu kan säga det om en mobil. Den har ju hängt med mig ett bra tag nu, och vill visst inte längre. Jag kan höra den dra tunga suckar av död på nätterna.

Så idag var jag i Telia-butiken och tittade på ny mobil, men fann inte riktigt någonting som föll mig i smaken. Varken designmässigt eller i prisklass. Jag tror att jag vill ha en
Nokia 7360... eller 7370... 


"Hollowed and holy
Borrowed and brand
The map's not the mountain
The lay is not the land"

Christian Kjellvander, "Portugal"


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks