Ölkvällar

Torsdag, torsdag, torsdag. God pannkaka jag lagade idag. Såklart. Lyxpannkakor, med vaniljsocker i. Och så hade jag blåbärssylt och vaniljglass till, uj uj. Icas vaniljglass är riktigt god. Mums.

Ibland måste man ju lyxa till det. Det är jag ju värd. Jobbat hela långa dagen, ganska så bakis imorse. Jag, Sofia och Ann-Sofie tog några öl (okej, Ann-Sofie tog cider) på Kellys igår, kanske lite sunkigt ställe, men billig var ju ölen i alla fall och vi hade riktigt rysligt trevligt. Jag minns inte när jag var hemma, runt halv ett skulle jag tro, det tar ett tag med tunnelbana och bussar och sånt där kollektivt. Lite jobbigt att pallra sig iväg till Gamla stan och jobbet imorse, men det är tur att jag verkligen trivs bra på mitt jobb!

Imorgon ska jag lämna in den slutgiltiga uppsatsen. Sen är det finito. Le fin. Slutjobbat. Med uppsatsen alltså.

Det här har inget alls med saken att göra, men här är Ann-Sofie och Sofie i min park förra veckan, innan Sverige så snöpligt åkte ur fotbolls-VM.

Grässtråblås

Om ni undrar vad de håller på med, tänk gräs, blåsa = förskräckliga ljud.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

hemska ljud, men det kompenseras ju med att vi ser så fina ut i vårt skapande! ;o)puss

2006-07-02 @ 23:05:05

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks