In the Park

Just nu tycks vädret vara dåligt, men hela förmiddagen spenderade jag i gräset nere i parken. Jag tänkte att min ständigt superbleka hud skulle få lite färg på sig, och ja, tre timmar tycks ha gett lite resultat.

Jag har ganska kort tålamod och blir lätt rastlös av att bara ligga i hettan. Som tur var blåste det lite lagom, och jag hade fullt upp med att jaga bort småkryp. Dessutom var jag tvungen att förflytta mig lite då och då, eftersom trädens skuggor jagade mig. De är kanske intelligentare än jag är, de vet att jag lätt bränner mig.
Men jag hade också med mig Anna Maxteds "Höga klackar" och så min lilla pärla, mp3-spelaren. Och eftersom det nu är sommarlov och jag vill komma i ännu mer stämning än jag redan är, så spelade jag lite somriga och halvsomriga låtar. I öronen idag:

Type O Negative - Summer Breeze
Type O Negative - Green Man
A-ha - The Sun Always Shines on TV
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Revlon 9 - In the Park
Sambassadeur - Kate
Groove Armada - At the River
Laid Back - Baker Man
Acid House Kings - I Write Summer Songs for no Reason
Nelly Furtado - Maneater







"In the park
Waiting for you
A life is waiting for us
It's time to hurry"
Revlon 9, "In the Park"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Hej gumman! Vad härligt med lite ledigt för dig också :). Själv är jag i mitt sommarparadis och bara njuter. Fast först ville jag ju blogga lite nu när det äntligen finns bredband här och inte bara modem ;). Hoppas du har det bra och att helgen blir trevlig. Tjo!

Detta sa: Maddis

Laura: Jag ska mest jobba i helgen, men har varit ledig i fyra dar nu och de har varit mysiga! Hoppas ni har det jättebra också i sommarparadiset!

2006-06-15 @ 15:35:47
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks