I wanted you to feel the same

Jag har varit korkad. Jag har vart dum, naiv, hoppats och drömt. I wanted you to feel the same. Men det tog ett tag att förstå att det inte skulle gå.

Förhoppningsvis har jag lärt mig något av mina misstag, det sägs ju i alla fall att man gör det. Jag ångrar mig inte. Det gör jag inte.

Och jag kan lova att det inte är förbi med dumheterna. Jag har ett helt liv på mig att begå dem.


"I sometimes got so tired of our game
I wanted you to feel the same
And did I say I liked you on the plane
I wanted you to feel the same

I wanted you to feel the same"
The Radio Dept., "I wanted you to feel the same"


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: vis storasyster säger:

det som inte dödar det härdar!

2006-06-18 @ 20:33:40
Detta sa: Maddis

jepp! :)

Detta sa: Anonym

och idag har jag bränt axlarna och armarna... så klok är jag... vis som en gris! eller rosa som en gris... men om jag nu inte dör så blir jag nog lite brunare iaf... tänk vad det stämmer!

2006-06-18 @ 22:00:36
Detta sa: malin igen

hmmm... glömde att skriva att det var jag igen...

2006-06-18 @ 22:06:26
Detta sa: Maddis

den där "vis storasyster", vem kan det vara? Har jag nån sån? :)

2006-06-20 @ 09:17:39
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks