Regnet sköljer ned som tårar i tomheten

Nja, så dramatisk ska jag väl inte vara. Men vad händer nu? Ska man gå ut i verkligheten? Tomheten efter VM har slagit till...

Det regnar. Regn är ju trevligt, men vi skulle ju picnica ikväll...

Veckans skryt: Jag behövde inte visa legitmation på Systemet när jag handlade i fredags. Ska jag ta det som en förolämpning eller komplimang? Tja, kassörskan menade nog inget av dem, men jag väljer att se det som att hon tyckte jag såg mogen och lagom vuxen ut. Kanske såg hon att jag började fingra med mitt körkort, och drog slutsatsen att jag faktiskt ville visa att jag är av ålder, och att jag är en ärlig person. Eller så har hon sett mig där förut... Sorgliga tanke...


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks