Kvällar som inte är som andra

Trevlig vecka. Hittills, inte slut ännu. Johan, Stefan, Hedvig och Therese drog sig just hem från min lägenhet, efter att ha spenderat kvällen här. Ingen alkohol den här gången - don't worry mamma - nej, det var fika, fika, fika. Skum vattemelon som Hedvig köpt i Fruängen. Icke att lita på... Oboy-bullar, kakor, chokladkex, sockerkaka, kaffe, te och saft, saft, saft. Som Hedvig sa; "Saft är underskattat". Spökhistorier, fotografering och så lite datorhjälp.

Kul att träffa de gamla klasskompisarna såhär igen - vi var ju även på Mosebacke och tog några öl i måndags. Hoppas att vi ses snart igen, hemma hos Stefan eller Hedvig. Eller nån annanstans kanske. 

Tisdagen blev ju också öl, onsdagen med, även om jag inte kände mig så pigg och rolig då. Förlåt kompisar. Och igår var det picnic med jobbet vid Rosendals slott. Brännboll (fast jag spelade inte, jag var tidtagare/fotograf), rödvin på bag-in-box, digestivekex och bredbar ost. Jag, Kristin och Daniel vinglade hem från Djurgården senare på kvällen, när alla de andra dragit vidare. Men det var riktigt kul. Jag tycktes vara den enda som mådde finemang imorse.

Och jag vill inte att det ska ta slut. Kan inte sommaren 2006 stanna för alltid?

djurgårdenkväll

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

Tsss.. jag mådde minsann bra jag med..:P

Detta sa: Madelene

Säger hon så här snart ett år senare!!!

2007-04-02 @ 20:07:05
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks