Hela vägen ner

Mm. Hela vägen ner till till Malmö. Oj, vilka känslor till den låten. Men imorgon blir det på riktigt, lite i alla fall. Jag drar ned. Till Malmö.

Men inte för gott. Bara för två dagar. Om jag försvinner, inte kommer tillbaka, så har jag nog flytt landet. Och då är det kanske för gott. Det är lika bra.

Nja, jag skulle nog sakna Stockholm för mycket. Jag gillar ändå den här staden. Jag hoppas jag gillar den nya staden också. Min nya stad.

"Hela vägen ner till Malmö
Hela vägen ner
Jag kommer inte sakna dig en minut
Hela vägen ner från Stockholm
Hela vägen ner
Jag kommer inte sakna dig en sekund"

Emil Jensen, "Hela vägen ner"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

Jaså, du skulle bara sakna stan! Det känns ju kul att höra.. tänk inte på mina/våra känslor... snyft!
;o(

2006-07-17 @ 23:19:23

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks