Skamlös

Måste till stan och handla lite julklappar. Har knappt koll vad som behöver köpas. Inte så mycket, som tur var. Men jag ska kolla på en jacka på Zara också, om det nu blir kallt någon gång så behöver jag en vinterjacka. Har sett ett par rosa skor på Vagabond, tyvärr hittar jag ingen bild på dem på hemsidan. Men jag hittade några andra som jag tittat på hela hösten, jag vet inte om de finns kvar i affär dock. De är fina.


Är lite sugen på att läsa Sisela Lindbloms kommande bok De skamlösa. Chick lit med en spark mot chick lit, eller vad tidningens skönhets- och bokredaktör nu kallade den. Vi var rörande överens om att omslaget är riktigt riktigt fint.
de skamlösa

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks