En sommar kvar på näthinnan

Lever fortfarande med känslan från igår. Lite i alla fall. Allt betydde så mycket. Allt kommer betyda så mycket. Jag önskar jag var där igen. Säg hejdå till sommaren. Den underbara sommaren år 2006. Som jag försökt ta vara på den. Och jag har lyckats rätt bra tror jag. Det tycks inte som om man kunde göra mer med sommaren. Förutom att jag skulle vilja vara mer med mina vänner. Det finns de som jag borde träffat mer, men det har inte blivit så. Men det är väl så.

"Hallå igen,
hur är stan en sån här kväll i augusti
när sommarn regnat bort?
Det var längesen,
jag borde ringt,
men att ringa nu känns lite fånigt och kort"

Lars Winnerbäck, "Elden"

En sommar som definitivt stannar kvar. Här. Hos mig.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

asså inte undra på att jag är dålig på att blogga har här suttit och skrivit en jättelång blogg och vad händer??? jo hela skiten försvinner=) aja tackade dig och ankan för en trevlig kväll och hade där hela texten till kom ihåg mig=) min nya favvo puss

2006-08-13 @ 22:36:20

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks