Bekräftelse tack, är det bara jag?

Ser ut som ett troll i håret. Har haft det uppsprayat idag, luggen bakåt. Snyggare än det kanske låter.

Var och badade med Sofia vid Sundby. På väg från bilen till den lilla stranden kom ämnet bekräftlese upp. jag framförde teorin om att jag har ett stort behov av att få bekräftelse, ja, eller uppskattning, inte för saker jag gör kanske, eller för den jag är, utan kanske mer för... hur jag ser ut, eller så. Sofia var inte sen med att hålla med, hopn ironiserade lite över det och menade även att det blivit värre sen jag för 10 månader sedan lämnade herr S.

Hon har kanske rätt. Jag vet inte varför jag känner så, men det har väl något med mitt ego att göra. Men är det verkligen bara jag som har mycket bilder på mig själv uppsatt hemma? Så många är det ju inte nu...

"Punch a hole in me with those fists
If you ever wanted to punch a hole in me
And find out what's in me
There's really nothing in me"

Madrugada, "Hands up I love you"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: S.N.

Att veta att man är snygg slår det mesta.


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks