Rockröj

God morgon!
Det var trevligt igår, det blev senare än jag tänkt mig. Var hemma strax innan fyra på morgonen, före DN i alla fall. Jag och Kaisa träffades vid Medis och sen gick vi till
Rocks vid Mariatorget. Riktig rockklubb. Och jag som ändrat stil lite på senare tiden kände mig som om jag var på studiebesök, klädd i rosagrön Niketröja, men jag hade väldigt kul! Kul att pröva nåt nytt. Billig öl var det också och sjysst röj. Men hårdrockare ser löjliga ut när de dansar. Såg Skinny i Deathstars där också. Kaisa såg hela bandet förra gången hon var där.

Nej, nu blir det lite hemtenta-skrivande innan jag ska iväg på kvällens aktiviteter - middag hos farmor! Trevlig valborg och grattis boss.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Max Power

Så länge man är hemma innan tidningen har kommit behöver man inte vara orolig för skandaler.. Hehe..

Detta sa: Johanna

Det får vi hoppas. Digerdöden = mycket missprydande.

2006-04-30 @ 12:48:33
URL: http://headmusic.blogg.se
Detta sa: Laura

Jag kom efter DN jag, så är väl en riktig skandalprinsessa då ;). Puh. Kolla bloggen min så förstår du varför jag suckar :P. Ha en kul kväll!

2006-04-30 @ 17:13:47
URL: http://laura.webblogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks