Rengöringsmedel ny smak på mjukglass?

Måndag. Men inget som hänt med praktiken ännu. Känns inte som om det kommer att hända något alls. Som sagt var, jag håller er uppdaterade...

Köpte Sisters-jackan i lördags, den är fin. Igår struttade jag över till mina föräldrar på lite
våffelkalas, bärandes nya jackan och solglasögon. De kände knappt igen mig.

Idag känns som en rätt trist dag, sitter här framför datorn och håller på med arbete till c-uppsatsen. Men jag vet inte hur mycket jag åstadkommit. Har ringt lite samtal. Jag har lite ångest. Har helt och hållet tröttnat på det här nu.

Och till sist vill jag utfärda en liten varning: Köp inte mjukglass från glass- och korvkiosken utanför Gröna Lunds huvudentré. De smakar, tja, efter lite funderande så kom vi fram till att den underliga bismaken kan ha varit rengöringsmedel. Jag mår dock bra idag. I lördags kväll somnade jag redan vid 9-tiden på kvällen i soffan. Vaknade vid halv 12, kollade på reprisen av Studio Virtanen och släpade mig sen till sängen (ja, till badrummet först såklart). Helt slut. 

Nej, nu borde jag arbeta på min hemtenta till Kvinnor i antiken... I'll be back.


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks