Moppning vadå?

Häromdagen fick jag det lilla insider-tipset att det kanske är dags att moppa mina golv. Jag har ju trots allt bott här i några månader nu. Så nu idag när jag är i städartagen och just nu ändå inte kan transkribera eftersom jag vill lyssna på Lantz i P3 (denna vecka med Kristian Luuk) så tänkte jag att jag gör det. Jag moppar.

Jag må vara korkad, men hur fasiken gör man? Det blir ju bara dammigt tycker jag, och nu luktar mitt köksgolv äckligt. Jag vill inte gå in mer på det här men jag förstår faktiskt inte. En dammsugare är ju i alla fall lätt att sköta. Jag lyckades till och med byta dammsugarpåse imorse.

Moppväder


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Anonym

va fan har du inte moppat golven föränns nu...smutsmoster=)

2006-04-29 @ 00:53:32
Detta sa: Maddis

vem är det som inte vågar stå med namn men ändå kalla mig för smutsmoster? :)


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks