Me in a box?

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite seg i hjärnan, men inte så trött.
Favoritgodis: Choklad, alltid choklad. Kanske med mintsmak just nu?
Är det nåt du absolut inte äter: Kött. Fast om jag skulle bli hotad till livet då. Hjärna skulle jag aldrig äta, vems det än är. Eller mat som fortfarande lever när man äter den.
Kläder just nu: Svarta mjukisar från Åhlens och ett rött och vit-randig linne.
Musik just nu: Ingen, teven är på.
Vad sa du senast: hejdå till tjejen i receptionen på Friskis&Svettis i Hornstull.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag är ju lite sugen på att pröva antiken, fast egentligen tror jag inte det var så kul då…
Sommarplaner: Klänningssommar.
Fisk eller badkruka: Sjöjungfru.
Saft eller alkohol: Det beror ju faktiskt på…
Hur många kuddar sover du med: 2 + en extra.
Favoritväder: det varierar, jag älskar sol men snö också, regn kan jag också uppskatta. Svårt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: radio som funkar, kniv, massa mat som räcker superlänge och som inte ruttnar (ja ja)
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: både och eller inget av det.
Sparare eller slösare: Jag brukade spara, men sen jag flyttade och fick mindre pengar har jag också slösat mer.
Bästa film: Velvet Goldmine
Tror på liv på andra planeter: Ja absolut. Vore konstigt annars.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo:
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Nej, det låter för religiöst.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jag tvivlar på att man kan vara ihop med samma person hela livet.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Stundtals…. Inte…
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, ibland men inte i långa loppet.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, men ibland vill jag inte ha några alls, barn är ju… barn…
Bio eller promenad: nu när vädret är så här underbart, promenad!
Är du kittlig: Ja, typ överallt.
Snarkar du? Ja jag tror jag gör det lite grann i alla fall.
Stjärntecken? Tvilling.
Rädd för insekter? Om de kommer för nära. Äckliga insekter är jag nog skraj för.
Äckligaste insekten: Kackerlackor.
Största svaghet: Pratar lite sluddrigt har jag märkt.
Det här är jag bra på: Minnas födelsedagar.
Bästa bok? Douglas Adams ”Liftarens guide till Galaxen”
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlighet tror jag. Eller kunna läsa folks tankar, men inte hela tiden.
Vad vill du jobba som? Välbetald känd journalist som får göra lite som jag vill.
Chips, morötter eller godis? Uhm.. godis…
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, jag bloggar.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej, då vill mamma inte vara min mamma längre!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Lite halvstökigt. Stökigare än jag vill att det ska vara. Tyvärr.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger, men ibland vänster.
Är du rädd för blod? Nej nej nej, det är ju supergott!
Saltar du på maten? Nja, jag brukar råka ha i ganska mycket salt när jag lagar.
Gillar du att sjunga? Jadå, fast jag gör det inte särskilt bra.
Anser du att du är stark? Nja, men jag klarar ganska många armhävningar. Starkare än andra.
Brukar du sola? Jo…
Vad gör du om du får hicka? Jag tycker det är rätt kul, så jag fortsätter.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Helst kaffe men te också.
Har du en besatthet? Slösurfa runt på Internet, lyssna på underbar musik


Tog frågorna från
I love pink's blogg.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks