Är jag välkommen?

Blogg, blogg, blogg. Suck. det här blir nog mest för mig. Vem kommer annars läsa min blogg? Hmm, vi får se.

Just nu. Roligt:
Winnerbäck 12/8! Jag har plockat ut mina och Sofias biljetter nu, jippi! Ankan ska beställa en till sig också. Ska bli askul, hoppas det blir bra väder. Det är ju tyvärr ett tag kvar, men det är bara tid att ladda upp. Lyssna sönder låtarna (fast det har jag nog redan gjort. Nej, inte ännu!). Det blir lite grillning innan hos Sofia, är det i alla fall planerat nu... men det är ju som sagt var ett tag kvar...

Tråkigt (eller rättare sagt spännande, enerverande): praktiken. Ångest, ångest, ångest. Jag vill veta nu var jag ska vara!! huh!

Sitter och kollar lite halvt på Top Model. Suck. Varför har de slagits ihop med de norska och danska tjejerna? Och varför har alla så konstiga tänder? De ser ut som de är tolv år. Jag hejar på hon, vad hon nu heter, jag är usel på namn...

Vi får se om det händer nåt med praktiken imorgon. I'll keep in touch...


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Fia

hej snuttan!! roligt att du börjat blogga här tycker jag...jag ska alltid läsa din blogg och alltid lämna kommentarer hihi. Hmm aangående grillning klart vi kan vara hos mig men ankan hade önskemål om att använda en av hennes alla engångsgrillar hon köpte förra året, haha använde inte en enda. VI får se hur det blir hur kul och mysigt som helst är jag helt säker på att det kommer vara regnet kan ösa men vi är ju vana. Puss


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks